Zmieniające się uwarunkowania gospodarcze, presja konkurencji, rozwój i wprowadzanie nowych produktów, uruchamianie dodatkowych lokalizacji czy zmiany w prawie to tylko niektóre elementy, które wpływają na codzienne funkcjonowanie firmy. W tym kontekście niezwykle istotne jest dbanie o aktualizację i dostosowanie do bieżących wyzwań systemów informatycznych wspierających działalność przedsiębiorstwa. Dotyczy to szczególnie zintegrowanych systemów informatycznych klasy ERP takich jak Microsoft Dynamics AX.
Aby w pełni wykorzystywać możliwości, które daje użytkowanie zintegrowanego oprogramowania dla firm ERP Microsoft, niezbędna jest stała współpraca z wykwalifikowanymi w tej dziedzinie specjalistami. Tylko wtedy możliwości systemu Dynamics AX mogą zostać wykorzystane w 100%, a ewentualne korekty i aktualizacje wprowadzane są płynnie i zgodnie z zapotrzebowaniem.
Współpraca z Klientami i ciągła optymalizacja wdrożonego systemu zmierzająca do maksymalnego wykorzystania jego możliwości w ramach helpdesk Microsoft Dynamics AX koncentruje się na 3 elementach istotnych z punktu widzenia przedsiębiorstwa:
- Oszczędność czasu:
- Brak konieczności prowadzenia czasochłonnych procesów rekrutacyjnych i selekcji kandydatów na stanowiska związane z obsługą systemu.
- Supprort Dynamics AX realizowany jest przez wyspecjalizowanych i doświadczonych pracowników co skraca jego czas.
- Brak długoterminowych zobowiązań wynikających z zawartych umów.
- Dostęp do kompetencji i usprawnienia procesu:
- Nieograniczony dostęp do kompetencji wykwalifikowanych zasobów zewnętrznych.
- Serwis Dynamics AX wykonuje dedykowany i profesjonalny zespół.
- Zapewnienie ciągłości funkcjonowania systemu informatycznego i płynności pracy.
- Redukcja kosztów:
- Redukcja i możliwość oszacowania kosztów realizacji zaplanowanych zadań.
- Efektywne i dokładne rozliczanie czasu i kosztów wykonanych prac w ramach supportu Dynamics AX
- Obniżenie wysokich kosztów utrzymania specjalistów IT w ramach własnej organizacji.
W ramach usługi serwisowania Dynamics AX BCSG sprawuje nadzór nad funkcjonowaniem wdrożonego u Klienta systemu. Znajomość procesów oraz struktury organizacji Klienta pozwala na bieżącą optymalizację i modernizację oprogramowania w przypadku zmieniających się potrzeb biznesowych. W ramach serwisu prowadzone są również cykliczne szkolenia i warsztaty dla Użytkowników końcowych Microsoft Dynamics AX.
Zespół BCSG to grupa 20 doświadczonych oraz wykwalifikowanych programistów i konsultantów odpowiedzialnych za helpdesk Dynamics AX realizowany przez firmę w całej Europie min. Polsce, Niemczech, Francji oraz Szwajcarii.